Pagina's

17.11.10

au début

Dag lieve mensen. Ja, ik besloot dat het maar eens tijd was voor een nieuwe weblog, hoera hoera hoera. Omdat ik nu in Frankrijk woon en misschien best wel eens leuk kon zijn om later terug te lezen hoe ik tussen de croissantjes aan het genieten ben. Jiehaaa.

Dus ja wat doe ik hier in godsnaam? Een half jaartje studeren, uhm, misschien moet ik maar gewoon zeggen: een half jaartje een beetje chillen en genieten van het Franse land. Waar dan? In 't kleine Lille, nét over de grens in La France. Tot aan februari.

Dus tot die tijd moest ik hier maar eens opschrijven wat ik allemaal meemaak. Maaa vieeeee. Maar eerst maar eens even wat fotootjes jaja.



Doeeeeeeeiidoeieodieoeidodoei.

ps. Alles leuk en aardig maar hoe krijg ik al die lelijke schaduwranden weg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten