Pagina's

17.12.10

london baby



Dag lieve mensen! Ik weet dat ik een slechte blogger ben, excusez-moi. Vorig weekend ben ik naar Londen geweest, hoera! Op zaterdag vertrokken we extreeem vroeg, om 6 uur 's ochtends, en dan is het best wel een deceptie wanneer de bus een uur later aankomt kan ik je vertellen. Na alle busperikelen en bootavonturen te hebben overleefd waren we er gelukkig eindelijk! Met de bus wat korte stops gemaakt op mooie plekken (St. Paul, Big Ben, Tower Bridge), verder hadden we die dag niet veel tijd voor petites aventures, schade marmelade. De volgende dag gelukkig wel lekker vroeg in de stad, waar we eerst rondliepen in Soho met een warme beker Starbucks - later hoorde ik dat Soho schijnbaar de seksbuurt is, 's nachts weliswaar - en daarna richting Covent Garden, wat zo leuk was! Beetje daar rondgebanjerd en toen moesten de magen natuurlijk gevuld worden. Jongens, ik vertel jullie één ding, kom je ooit in Londen, ga alsjeblieft naar de Hummingbird Bakery, want ze hebben echt meesterlijke cupcakes. Kijk maar (en ja, ik ben creatief met Photoshop):



Jippiejajeeee. En toen nog even in de Topshop gesnuffeld, dat moest natuurlijk ook nog even. Toen was 't alweer tijd om naar huis te gaan, kort maar krachtig noemen we dat weetje..

Verder was het hier een hoop studeren, examens en essays schrijven. Gelukkig is nu iedereen klaar en kunnen we weer genieten van fijne (zuip?)festijnen. Mijn liefste zuster komt zodirect hierheen en dan gaan we een weekend lang dansjes doen. Maandag naar Amsterdam, gekkenhuis!

1 opmerking:

  1. leukie! met wie was je dan? uhhh kom je forever naar huis? ik ben et effe kwijt

    BeantwoordenVerwijderen