Pagina's

2.12.10

and when I can't feel with my sun hands

Jullie kunnen trots zijn, ik heb mijn allereerste Thanksgiving gevierd:



En mijn liefste vriendinnetjes zijn komen buurten in Lille. Schade van dat weekend: een kapotte waterkoker, wat katers, overal in mijn kamer lege plastic bekertjes, 3 kilo erbij, dat ik nu pepernoten, stroopwafels en rookworst heb, Fanny een diepgewortelde angst voor het reuzenrad, bevroren tenen, een ietwat lege bankrekening, bijna lege wodkafles onder mijn bed, een sok die niet van mij is onder mijn bed, 20 watjes minder en een slaaptekort.

En omdat beelden meer schijnen te zeggen dan woorden:






Roos en Fanny


Cocktails en pret


Fanny en Domi


Liza en ik


Nu tijd voor sneeuwpret en vin chaud (warme wijn dus). Jaaaa.

1 opmerking:

  1. Oh oh reizen is leuk he? Stoer hoor, zomaar een half jaar studeren waar je niemand kent:)

    BeantwoordenVerwijderen